מה עושים: פעילויות מגוונות לימי הקיץ החמים

פורסם: ז' תמוז התשפ"א | | 14:35 ע"י: מדור פרסומי
ימי הקיץ החמים
ימי הקיץ החמים צילום: .pexels.com/
הקיץ הישראלי מאופיין בטמפרטורות גבוהות ואזורי לחות לא מבוטלים. שני הגורמים הללו מגבילים את סוג הפעילויות שאנו יכולים לעסוק בהם בעונת הקיץ. אך, אל חשש! אספנו עבורכם מגוון פעילויות נפלאות שתוכלו לעסוק בהן גם בימים החמים ביותר בשנה. מוכנים? יוצאים לדרך!
מים, מים, מים – מים בששון
מי לא מכיר את השיר "מים בששון", ובכן זה אחד הפתרונות המוצלחים ביותר לפעילות ביום קיץ חם. לבשו את בגד הים, הכינו תיק עם מגבת, קרם הגנה, בקבוק של מים, נייד, מפתחות לרכב וארנק. היכנסו לרכב וסעו לחוף הים האהוב עליכם או אל הבריכה המקומית והאהובה עליכם. אם בא לכם לשדרג את חווית המים, סעו לאחד מפארקי המים בארץ והעבירו יום מלא בכיף ובמים.
 
טיולי מים בארץ ישראל  
ארץ ישראל בורכה בנחלים ובריכות מים קרירות אשר יכולות להעביר לכם יום קיץ חם בנעימים. אינכם חייבים להיסחב למסלול ארוך ומייגע שבסיומו תפגשו מפל (למרות שאתם יכולים) אבל אם נפשכם חשקה במים נעימים וקרירים בחום הבלהות שבחוץ תוכלו לנסוע למקומות כמו: "הסחנה", בריכת המשושים, הסטף, נחל עמוד, מעיין עין נון, גני חוגה ועוד שלל אתרים נפלאים שמציעה ארץ זבת חלב והדבש שלנו.
צלילה בים סוף
אם החלטתם שזהו הזמן לנפוש בעיר הדרומית, הלוא היא אילת, תוכלו לצאת לפעילות מתחת למים ולצלול בריף היפהפה של העיר אילת. בצלילה תפגשו עם אלמוגים, שוניות וסוגי דגים ובעלי חיים ימיים אשר ישחו לצידכם. אין ספק שזוהי חוויה נפלא ומומלצת במיוחד כשבחוץ חם ולוהט. 
 
אקווריום ישראל
אם מצאתם עצמכם בבירתנו היקרה – ירושלים, תוכלו לצאת לסיור מופלא באקווריום. שם תוכלו לצפות במיני דגים מיוחדים, קיפודי ים, צבי ים ענקיים, מדוזות ייחודיות ועוד. האקווריום מכיל מידע רב על בעלי החיים הימיים. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון תצוגות מרתקות בנושאים שונים כגון: גלריית ארבעת הימים, גלריית הים האדום, גלריית התגליות, תצוגת קונכיות וצדפים ועוד.
 
בסיום הסיור תוכלו לטייל בשדרות ממילא היפות וליהנות מגביע גלידה קריר שיצנן אתכם בזמן הביקור בעיר הבירה.
 
הסרטים חזרו
לאחר המתנה ארוכה וממושכת הסרטים חזרו! איזה כיף להעביר אחה"צ קיצי ולוהט באולם הקולנוע הקריר והממוזג עם פופקורן חם וטעים וסרט שזמן רב רצינו לצפות בו. כעת תוכלו ליהנות ממגוון סרטים חדשים שממתינים רק לכם.
 
מוזיאון הילדים
אם אתם מחפשים פעילות מצוינת לילדים ביום קיץ לוהט מוזיאון הילדים בחולון יוכל לספק לכם חוויה יוצאת מן הכלל! במוזיאון יש מגוון פעילויות מגוונות המתאימות לילדים מגיל שנתיים ומעלה, שבהן תוכלו למצוא: הצגות, תצוגות, תערוכות, הפעלות שונות ועוד.
 
אירוח חברים בבית
מתחשק לכם לשבת עם החברים על כוס בירה קרירה, במזגן, בשלוות ביתכם. תוכלו לארגן משחקי חברה מהנים, להגיש משקאות קלילים כמו: לימונענע, אייס תה, מילקשייק מלא בסירופ שוקולד עם גלידה בטעמים האהובים עליכם או מגוון קוקטיילים על טהרת הקרח הגרוס שיעזרו לצנן אתכם מהחום היוקד שבחוץ.
 
וגם קצת אקסטרים  
לחובבי האקסטרים שביניכם נמליץ על קייאקים או רפטינג במסלולי המים בצפון הירוק והפורה שלנו. תוכלו לצאת לדרך בנהר הירדן או במעיין הגושרים המציעים פעילויות אלו וליהנות ביום קיץ חם מלא באקסטרים. 
 
ספורט ימי בכינרת
למי שרוצה יותר מלהשתכשך במימי הכינרת, יכול לבחור בפעילות של ספורט ימי מגוונת במיוחד. בכינרת תמצאו את הפעילויות הבאות: הפלגות בסירת מרוץ, בננות, אבובים, סקי עם כבל, אופנועי ים וסירות לנהיגה עצמית.
 
לסיכום, מי שמעוניין להעביר את ימי הקיץ החמים בפעילות מגוונת, בהחלט ימצא כאן רעיונות נפלאים לעשות זאת.