טריפל קונסילר שנועד לכיסוי פגעים וכתמים לכל גווני העור

פורסם: י"ב אדר ב' התשע"ד | | 15:34 ע"י: מערכת בבא קמא
טריפל קונסילר של בעז שטיין.
טריפל קונסילר של בעז שטיין. צילום: אלון גנון.
אל סדרת האיפור של המאפר בועז שטיין מצטרף טריפל-קונסילר יחודי וחסכוני המאפשר ליצור כיסוי לפגעים וכתמים לכל גווני העור

שלושה גווני קונסילר שונים אוגדו לאריזת טריפל המשמשת לכיסוי מקסימאלי לכתמים ולפגעי עור נקודתיים. חום בדרגת כהות בינונית עד כהה, בז' בהיר וירקרק - כולם בעלי תת גוון צהוב.

המאפר בועז שטיין משיק טריפל- קונסילר  שנועד לכיסוי פגעים וכתמים לכל גווני העור.
המאפר בועז שטיין משיק טריפל- קונסילר שנועד לכיסוי פגעים וכתמים לכל גווני העור. צילום: אלון גנון.

"שימוש בקונסילר בעל גוון אחד מוגבל ומיועד לכיסוי פגעים או כתמים בעלי פיגמנט ספציפי. היכולת ליצור אינסוף גוונים בערבוב עצמאי מאפשרת למתאפרת להגיע לכל גוון נדרש לכיסוי כתמי פיגמנטציה, כהויות מתחת לעיניים, כתמי גיל ועוד. הגוון הירקרק מתייחס לפגעים ולכתמים בעלי פיגמנט אדום כדוגמת קופרוז, כתמי פצעונים וכדומה. שני הגוונים הנוספים מאפשרים כאמור לערבב בינהם על מנת ליצור גוון חדש בדרגות כהות אחרות בהתאמה לגוון הפגם אותו מבקשת המאפרת לכסות", מסביר שטיין.

על מנת ליצור רמת כיסוי גבוהה הקונסילר מכיל ריכוז גבוה של פיגמנטים היוצרים צפיפות חומר על האזור הנדרש לכיסוי מבלי ליצור מראה מסכתי או כתם צבע. ויטמין E ושמנים מינראליים יסייעו במריחה קלה ונעימה יותר. מומלץ ליצור ערבוב של הגוון הנדרש על גב היד ורק לאחר מכן בעזרת טפיחות האצבעות להניח את החומר על האזור הנדרש.

בניגוד לשיטה המסורתית של שימוש בקונסילר בתחילת האיפור שטיין מציע להתחיל בדיוק בסדר ההפוך. "ראשית מרחי שכבת מייקאפ קלה על כל שטח הפנים, גוון המייקאפ יוצר אף הוא טשטוש קל על האזור הנדרש ובכך השימוש בקונסילר יהיה בכמות קטנה ומדודה הרבה יותר מה שיעניק לך מראה טבעי"

מחיר 140 ₪,  18 גרם
להשיג במרכזי יופי מקצועיים ואצל קוסמטיקאיות.