מארז מיוחד למעבר בין שלבי ההתפתחות של התינוק

פורסם: י"ט אדר א' התשע"ד | | 21:30 ע"י: בבא קמא.
מארז מיוחד למעבר בין שלבי ההתפתחות.
מארז מיוחד למעבר בין שלבי ההתפתחות. צילום: יח"צ.
מותג החיתולים הישראלי בייביסיטר משיק: בייביסיטר BOX – מארז מיוחד למעבר בין שלבי התפתחות.

מותג החיתולים BabySitter, משיק את BabySitter BOX – מארז מיוחד למעבר בין שלבי ההתפתחות של התינוק, המתאים גם כמתנה שימושית ומפנקת. המארז מכיל חבילת קומפקט המכילה 22 חיתולים במידה 3 , אריזה של 3 חיתולי טטרה איכותיים, 2 אריזות מגבוני בייביסיטר המכילים 24 יחידות כל אחת.

המארז תוכנן מתוך הבנה שהורים לתינוקות בשבועות הראשונים יכולים להסתפק בחיתול שקיבלו בבית החולים, אך כשהתינוק גדל, מתגלגל, זוחל והופך פעיל יותר - קיים צורך גדול יותר בחיתול אלסטי ומתקדם הממשיך לספוג ונשאר במקומו לאורך שעות ארוכות. בנוסף, מאחר ורוב צריכת החיתולים מתרכזת במידות 3 ועד הגמילה, זהו השלב בו הוצאות המשפחה על חיתולים הולכות וגדלות ויחד איתן גדלה החשיבות של ביצוע סקר מחודש ובחירה במותג שנותן את התמורה הטובה ביותר למחיר.

עינב אדיר-ברר מנכ"לית DPL יצרנית בייביסיטר: "בדומה למה שקורה עם תחליפי החלב, יוצאים הורים טריים מבתי החולים כאשר ציידו אותם במותג חיתולים לפי החוזה שנסגר  בבית החולים הספציפי. לא תמיד החיתול אשר ניתן להם הוא הנכון לילד שלהם מבחינת אלסטיות וספיגה. אנחנו  בבייביסיטר אוהבים לחשוב שלב אחד לפני כולם ולעזור להורים צעירים לקחת החלטה מתוך בחירה, מיד עם יציאתם משלב הינקות. אנו למדים כי הצרכנים של היום מעורבים יותר ופתוחים לבדוק מה באמת מתאים להם בלי שיחליטו עבורם בימיו הראשונים של התינוק".
חיתולי BabySitter שהגיעו היום לנתח של 10.7% משוק החיתולים הישראלי, הובילו שינוי בקטגוריה ואפשרו להורים להפסיק לחפש מבצעים וליהנות ממחיר הוגן החל מהחבילה הראשונה, בכל ימות השנה.

DPL  יצרנית חיתולי בייביסיטר, היא חברה ישראלית המעסיקה כ-200 עובדים בקיבוץ עמיר בצפון הארץ. החברה החלה את פעילותה בשנת 1994 ומגלגלת קרוב ל-200 מיליון שקל בשנה. חברת DPL מייצרת מוצרי ספיגה, ניקיון, היגיינה, חיתולים ומגבונים לחים עבור מותגים פרטיים בישראל ובעולם, ביניהן רשתות השיווק הבינלאומיות וולמארט וטסקו.

בייביסיטר box – מארז מיוחד למעבר בין שלבי התפתחות.
משווק בלעדית בניופארם  במחיר 50 שקלים