קרם חדשני של Vichy לנשים אחרי גיל המעבר

פורסם: א' טבת התשע"ד | | 23:00 ע"י: מערכת בבא קמא
פורמולה חדשה של Vichy
פורמולה חדשה של Vichy צילום: דן פרץ.
VICHY מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל משיק את NEOVADIOL MAGISTRAL. קרם חדשני בעל מרקם עשיר, המיועד לנשים אחרי גיל המעבר. מסייע בטיפול של אובדן צפיפות העור, בתווי פנים פחות מודגשים וביובש עור

כיום,1 מכל 4 נשים נמצאת בגיל המעבר, בעוד 15 שנה, 1 מתוך 3 נשים תהיה בגיל המעבר,
בעוד 50 שנה, 1 מכל 2 תהיה בגיל המעבר.*

הגיע הזמן לשים את הפוקוס על תקופת החיים הבוגרת של נשים. העור חווה שינויים אדירים בתקופה זו, אך הודות למומחיותם ולהתקדמות המדעית של מחקרים, מעבדות Vichy, הצליחו להגדיר, להבין ולסייע בשיפור מראה עור הפנים לאחר גיל המעבר, תוך שימוש בפורמולות המשיגות רמת יעילות שלא נחוותה קודם לכן בעור מסוג זה.

33 שנות מחקר בהנדסת רקמות אפשרו למעבדות Vichy להבין את התפקיד החשוב של גורמי גדילה מסוימים בבניית העור. במעבדות Vichy יצרו טכנולוגית שחזור רקמות, המבוססת על שילוב Proteic Gf יחד עם פרוקסילן, ויצרו את NEOVADIOL Gf, סדרה של מוצרים לטיפול בעור, המסייעים להגברת הצפיפות ולעיצוב מחדש של מראה העור. נאובדיול היא כיום סדרת הטיפוח לגיל המעבר מספר 1 בבתי המרקחת באירופה.** סדרה זו הביאה למהפכה קוסמטית באופן בו נתפסת החשיבות ההולכת וגדלה של נשים בגיל המעבר.

כיום, בפעם הראשונה, Vichy שם את הזרקור על המאפיינים הספציפיים של העור לאחר גיל המעבר: בגיל הזה, העור משתנה שוב ונקודת התורפה העיקרית שלו היא, אובדן הליפידים: 57% פחות שומנים***

בפעם הראשונה, הצליחו במעבדות VICHY לבסס את הקשר בין הסימנים הנראים לעין של גיל המעבר על העור לבין גורמים ביולוגיים ופיזיולוגיים.
המחקר הקליני שנערך בקרב מספר קבוצות של נשים טרום גיל המעבר ולאחריו הצביע על אובדן גבוה מאוד של ליפידים בקבוצה הבוגרת: אובדן בשיעור של 57%.

שומנים אלו, בעיקר אומגה 3, 6 ו-9 הם בעלי תפקיד כפול במבנה העור: הם מבטיחים את ההזנה שלו ומספקים לו את האנרגיה הדרושה לו כדי לשמור על צפיפותו וגמישותו.
בנוסף ליובש המתמשך שנגרם בעקבות אובדן הליפידים, העור הופך דק יותר ומאבד את רכותו, חיוניותו, והופך לשברירי ביותר. זאת הסיבה שלאחר גיל המעבר לא מספיק, רק להזין את העור, אלא יש צורך להעניק לו הזנה פעילה ומשקמת.

פורמולה חדשה של Vichy לנשים אחרי גיל המעבר.
פורמולה חדשה של Vichy לנשים אחרי גיל המעבר. צילום: דן פרץ.

בימים אלו משיק VICHY את NEOVADIOL MAGISTRAL - קרם חדשני במרקם באלם עשיר לנשים בגילאים שאחרי גיל המעבר, המסייע לטיפול במקרים של אובדן צפיפות העור, בתווי פנים פחות מודגשים וביובש עור.

 

פורמולה חדשנית – טכנולוגיה חדשנית לנשים שאחרי גיל המעבר

שמנים חיוניים לא רק מזינים את העור, אלא גם משקמים אותו, ומעשירים אותו בצפיפות מחודשת. פורמולת נאובדיול מגיסטרל מציגה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לשיקום כולל של עור הפנים, ההופך לשברירי יותר עקב ההאטה ההורמונאלית המתרחשת בעת ולאחר גיל המעבר.

קודם לכן, השמנים הזינו את העור, כיום, מעבדות Vichy הצליחו לייצר קומפלקס ייחודי של שמנים חיוניים בעלי תכונות שיקומיות. כל אחד מהם "מלמד" את העור לייצר את השומנים בעצמו – תהליך הנקרא ליפוג'נסיס (התחדשות שומנים):
• שמן זרע הקורטם - תמצית זרעי הקורטם (משפחת הקוצניים), מכילה אומגה 9, וחשוב מכך, רמות גבוהות של אומגה 6 (פי שתיים יותר משמן ארגן), בעלת תכונות מרגיעות ומזינות.
• שמן סובין אורז - תמצית הנלקחת מאורז יפני טרי, עשירה באומגה 9 (בין 40% ל-52%), באומגה 6, באומגה 3 (עד פי 3 יותר לעומת שמן זית) וב-y-oryzanol. היא גם מעודדת את הסינתזה הטבעית של שומנים בעור.
• חמאה שיאה - מיוצרת מהאגוזים של עץ אפריקאי משווני, בעלת ריכוזים גבוהים של אומגה 9 (פי 3 יותר לעומת שמן סויה) ואומגה 6 והיא בעלת תכונות מלחחות, מרגיעות ומשככות. היא גם מקדמת את תהליך הליפוג'נסיס בעור.
שילוב 3 השמנים יחד הופך אותם לשמנים טיפוליים של ממש, המסייעים לשקם את העור באופן פעיל (נבדק במעבדה).

בנוסף, פורמולת נאובדיול מגיסטרל משלבת פרו-קסילן ו-Vitoptine המסייעים בשיקום רקמתי (נבדק במעבדה): הפרו-קסילן, שפותח ע"י Vichy, בשילוב עם Vitoptine, מעודדים יצירת גורמים המעורבים בשיקום רקמת העור, במיוחד בנקודת החיבור של האפידרמיס עם הדרמיס, ומסייעים לחדש את בסיס העור ולשפר את צפיפותו.
• פרו-קסילן - הרכיב הפעיל בכל המוצרים בסדרת נאובדיול, מסייע בייצור חומר עורי חיוני המעניק לעור מראה מלא יותר, תוך שהוא מספק לו גורמי גדילה וחומרי הזנה ומבטיח תקשורת תאית הנחוצה לחיוניות העור.
• Vitoptine - תמצית הנלקחת מצמח ה- Vigna acontifolia, המגבירה את התקשורת התאית ומעודדת (בבדיקת מעבדה) את ייצור גורם הגדילה (HGF), כמו גם את הכפלת מספר הקרטינוציטים (הקרויים על שם חלבון הקרטין אותו הם מייצרים) ואת כמות הקולגן.

השמנים המשקמים החיוניים של נאובדיול מגיסטרל אינם רק מזינים, אלא גם מסייעים בשיקום  כל שכבות העור. טכנולוגיה מתקדמת זו, מיועדת לעור שהפך לשברירי עקב ההאטה ההורמונאלית המתרחשת לאחר גיל המעבר.

נאובדיול מגיסטרל קרם בפורמולה ייחודית המתאימה לכל סוגי העור, אפילו לעור הרגיש ביותר. המוצר הינו היפואלרגני ונבדק גם בישראל על עור רגיש.
בנוסף, מועשר הקרם במים הטרמליים ממעיינות VICHY המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

NEOVADIOL MAGISTRAL נשים מאשרות את התוצאות
• כבר לאחר 5 ימים של שימוש: רמת הליפידים בעור עולה ב-16% (נבדק במעבדה).
• 8 מתוך 10 נשים מעידות שהעור נראה רך, גמיש וחלק יותר לאחר שימוש של חודש (הערכה עצמית, 49 נשים)
• לאחר חודש שימוש: העור מוזן מבפנים כלפי חוץ וישנה ירידה  של 30% ברמת היובש (הערכה של דרמטולוגים על 220 נשים)

חווית שימוש מפנקת - מרקם קרם עשיר המוגן בפטנט

נאובדיול מגיסטרל- מרקם באלם עשיר, גמיש ורך. הקרם מכיל ריכוז גבוה ביותר של שמנים טבעיים,  מבלי להותיר משקעים, ברק או שמנוניות על עור הפנים.
אופן השימוש: למרוח מדי יום על פנים נקיות, בוקר ו/או ערב.

תכולה: 50 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 407 ₪. המחיר לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם.

עוד במשפחת נאובדיול, הסדרה לטיפול באובדן צפיפות העור ולסיוע בשיקום מבנה העור בגיל המעבר:
1. קרמי יום (לעור רגיל-מעורב, לעור יבש-יבש במיוחד): מסייעים לטיפול באובדן צפיפות העור ובשיקום מבנה העור בגיל המעבר.
2.  קרם לילה (לכל סוגי העור): בעל מרקם ג'לי, מסייע לתגבור מנגנוני ההגנה של העור,  מעשיר אותו בלחות ומסייע בטיפול בהופעת נפיחות במהלך הלילה
3.  נאובדיול קונטור: קרם עיניים ושפתיים, בעל מרקם קליל, המסייע בהענקת מראה מהודק וחלק יותר של העור. 

ההבטחות של VICHY
• המוצרים נבדקו על ידי רופאים על עור רגיש.
• יעילות ועמידות בפיקוח דרמטולוגי.
• יעילות מוכחת בבדיקות קליניות.
• ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הפרמצבטית.
• כל המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המחזקים ומרגיעים את העור.

* United Nations Population Fund
**  Neovadiol Range, IMS Value YTD May 2012, Europe 8
***מחקר אינסטרומנטלי, השוואה בין 2 קבוצות: 28 נשים בגילאים 30-35 בעלות עור רגיל או יבש, 30 נשים בגיל המעבר בגילאים 55-60 בעלות עור רגיל או יבש, כתוצאה מגיל המעבר.