מטליות מיקרופייבר בגווני של Tupperware®

פורסם: כ"א תשרי התשע"ד | | 16:52 ע"י: מערכת בבא קמא
מטלית מיקרופיבר של טפרוור.
מטלית מיקרופיבר של טפרוור. צילום: יח"צ.
מותג Tupperware® מציג את סדרת מטליות המיקרופייבר החדשה, ההופכת את הניקיון במטבח ליעיל וחסכוני בהרבה: מטליות עמידות מסיבי פוליאמיד עמידים – שסביבם שזורים סיבים מתפצלים היוצרים לולאות זעירות המותאמות להברקה וקרצוף ומבטיחות לכם ספיגה מוגברת בכל פעולה

מותג Tupperware® פותח את העונה הקרירה ומציג את סדרת מטליות המיקרופייבר המעוצבת בגווני הסתיו, המבטיחה לכם ניקיון קל ויעיל. עם מטליות המיקרופייבר של  Tupperware® תיהנו מעבודות ניקיון מהירות, יעילות וחסכוניות יותר, בזכות המבנה הסיבי של המטלית – המותאם במיוחד למטלות הניקוי במטבח. בסדרה החדשה עשויות המטליות מסיבי פוליאמיד ניילון חזקים, שסביבם שזורים סיבים מתפצלים - היוצרים לולאות זעירות שצורתן ופיזורן משנים את תכונות המטלית, כך שהלולאות תופסות את כל חלקיקי הלכלוך אבק חומרים אלרגנים ו-99% מחיידקים.   חלקיקי הלכלוך נפרדים מהמטלית רק בשטיפת מים. והתוצאה: התאמה מושלמת להברקה, קרצוף וספיגה מוגברת- ממש מגנט ללכלוך.

מגבת מטבח מהקולקציה של טפרוור.
מגבת מטבח מהקולקציה של טפרוור. צילום: יח"צ.

מטליות המיקרופייבר מבית Tupperware® יעילות לשימוש עם ובלי חומרי ניקוי ומתאימות לכיבוס -  עד 500 כביסות (אין להשתמש  במרכך כביסה). להשיג עכשיו בגווני הסתיו האופנתיים, כמו כחול, אפור ועוד.

הקולקציה מציגה מגוון דגמים של מטליות ומגבות מטבח במחירים שנעים בין 30 ל-55 ש"ח.

למעלה מ- 60 שנה Tupperware® מעצבת מוצרים, במטרה לעשות את החיים קלים יותר. מדובר במותג אמריקאי שהמציא מהנדס כימיה האמריקאי ארל טפר. החברה משווקת את מוצריה בארץ באמצעות שיטת שיווק של חוגי בית ומדגימות ישראליות שניתן להזמין באמצעות הטלפון של החברה . מוצרי החברה מגיעים עם אחריות לכל החיים.

מיובא בבלעדיות על ידי "קוואנטים יבוא מוצרי איכות בע"מ" (קיסריה)
להזמנת מדגימה לביתך ניתן להתקשר לטלפון : 1-700-705-606, או באמצעות
האתר: www.tupperware-il.co.il