יריד מעצבים לאישה הדתית

פורסם: ה' אלול התשס"ט | | 17:05 ע"י: מערכת בבא קמא
הוד והדר לבושה.
הוד והדר לבושה. צילום: יח"צ

לאחר שכ-15 אלף נשים ממגזרים שונים הגיעו אל היריד הראשון חוזר יריד המעצבים לאשה הדתית אל גני התערוכה בתל-אביב לקראת ראש השנה ומציע הנחות של עד 70% למיטב המעצבים בתחום. הוד והדר לבושה.

כ-15 אלף נשים מהמגזר הדתי על כל גווניו, מסורתי, דתי לאומי וחרדי, הגיעו אל יריד המעצבים הראשון לאישה הדתית שהתקיים לקראת חג הפסח. לאור ההצלחה הגדולה, שַב "יריד המעצבים לאשה הדתית – הוד והדר לבושה" אל גני התערוכה בתל אביב גם לקראת ראש השנה. הפעם, היריד גדול ועשיר אף יותר, עם יותר מעצבים ויותר אביזרים. על אף שהיריד מתקיים בחלל גדול יותר, הביקוש של המעצבים להשתתפות ביריד, היה רב משיכול החלל להכיל.

"יריד המעצבים לאשה הדתית – הוד והדר לבושה" מתקיים בביתן 11 בגני התערוכה בתל-אביב בתאריכים 12-15 בספטמבר 2009. המציגים ביריד יעניקו 20%-70% הנחה על כל הפריטים שימכרו בעונת השיא של הקניות לחג. היות והכניסה ליריד הינה לנשים בלבד (מלבד מתחם קפה שפתוח גם לגברים) תוכלנה הנשים הדתיות למדוד את המוצרים ולהתרשם מהם בנוחות. לצד מיטב פריטי האופנה מהמותגים והמעצבים המובילים בארץ יוצעו ביריד גם האביזרים, בגדי הילדים והמתנות המתאימים לחג ואף כיפות וחולצות גברים, על מנת לרכוש גם מתנה קטנה לגבר שמחכה בבית.

בין המעצבים הצפויים להציג ביריד – הילה, טלי אימבר, טלי רוקני, גמלא, עירית נוי, דייזי דיזיין, אמה, קרן מזרחי, אלייה, ניו ליין, אורה צדוק, הני רגב, אוולין, רונית חבשוש, מינט, שיינקין4, isis, צבעים, יעל אורגד, אנאל, שלהבת, חנל'ה, רונית טאקו, צ'פצ'ולה, יהלי, מימנה, תיתורה, סטודיו מנדרינה, סיגל דקל, הלל, ג'ודי, סאטאר מפות, מישמש, בתיה שרעבי, גילית, אוהד כיפות, אנה מאייר, דברי שיר, איילת לוין, עמנואל, רויאל קוסמטיקס, הודיה, נעמה בצלאל, הטעם שלי, ליאור בן חן, דיסקרט, boo, call perfume, caveo, אאורה דזיינס, תמר מני, א.ל 1 אופנה, 220v, נעמה טואטי, אוברסיז אושן טרייד, דה בראנץ, jolie femme, D.N, כובעי הדס ועוד.
 

נורית כהן, מיוזמות היריד: "לאור ההצלחה המטאורית של הפסטיבל הקודם, מסתבר כי כפי שחשתי באופן אישי, יש אכן צורך אמיתי בקרב קהל הנשים הדתיות ליריד מסוג זה. לכן החלטנו לקיים את היריד פעמיים בשנה - לפני ראש השנה ולפני פסח. השנה, בעקבות הדרישה אף הרחבנו את היריד, והוא יתקיים באולם גדול יותר, עם מבחר גדול יותר של מעצבות. אני מזמינה את הנשים הדתיות לשוב אל היריד הייחודי הזה, המכנס בתוכו את השורה הראשונה של עולם הלבוש והאבזור ונוצר במיוחד עבורן באהבה גדולה".

היריד מציע לתרום את פריטי הלבוש הישנים שכבר אינם בשימוש ובכניסה ליריד יאספו בגדים וצעצועים יד שנייה ויוחלקו לנזקקים לפני החג.

"הוד והדר לבושה", יריד מעצבים לאשה הדתית
12-15 בספטמבר 2009, ביתן 11, גני התערוכה תל-אביב.
שעות פתיחה: מוצ"ש 21:00 עד 00:00 וכל יום מ 10:00 עד 00:00.
מחיר כניסה: 15 ₪ (כולל דף קופונים בשווי של לפחות 300 ₪)