תככים ומזימות בצמרת השלטונית

פורסם: י"ט אייר התשע"א | | 11:26 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: עטיפת הספר.

ספר חדש שחיבר איש התקשורת, עמיעד טאוב, לשעבר יועץ פוליטי של מספר מפלגות וחברי כנסת, מגולל כתב אישום חמור כנגד השחיתות הציבורית הפושה במדינתנו.לראשונה מתקיים ניסיון להילחם בשחיתות באמצעות עולם הספרות.

בשנים האחרונות הולכת וגוברת תופעת ההסתאבות והשחיתות השלטונית שמקרינה על כל תחומי החברה במדינתנו ועל מצבו של המשק הישראלי.השחיתות הציבורית מערערת את בסיסה הדמוקרטי של המדינה ופוגעת קשות בערכי המוסר והחברה במדינת ישראל.

בדרכים רבות החל מתחום האקדמיה, דרך עמותות הפועלות למען מנהל ציבורי תקין וכלה בכלי התקשורת מנסים גופים במדינת ישראל להילחם בתופעה הרקובה כעת מצטרף לראשונה למאבק גם עולם הספרות כאשר ספר ''דמיוני'' חדש הנושא את השם ''מזימה'' שמפרסם איש התקשורת עמיעד טאוב מנסה להאבק בתופעה באמצעות תיאור מציאותי של השתלטות תיאורטית על המדינה.
דמיינו לעצמכם חדר v.i.p במסעדת יוקרה בבית מלון השוכן על חוף ימה של תל אביב בו ישובים איש עסקים ידוע, נשיא בית המשפט העליון לשעבר, עו''ד פלילי מתוקשר, איש תקשורת וותיק, עבריין מפורסם, ראש השב"כ לשעבר וח''כ מכהן שמחליטים לאחד כוחות ולהשתלט על המדינה. נשמע דמיוני? היום פחות מתמיד.

מזימה, הוא מותחן פוליטי חדש שבו מתואר מקסים חדד, מיליארדר צרפתי שעזב את מדינת ישראל לאחר שהופקר במהלך קרב בלבנון וחוזר לאחר שנים לנקום במדינה שזנחה אותו ואת חבריו.על מנת לממש את תוכניתו הזדונית הוא מגייס מספר בכירים ישראליים ויחד הם יוצאים להשתלט על מדינת ישראל.בסאגה פוליטית תקשורתית חובקת עולם, הנעה בין מדינת ישראל הנכבשת אט אט על-ידי חבר מרעיו של חדד לבין צרפת הנכבשת על-ידי פורעים אסלאמיים, מנסים מספר אישים שהבינו את המתרחש לעצור את המזימה הקטלנית.

באופן חריג מפרסם הכותב בסוף הספר קריאה לציבור הישראלי להתעורר ולקחת חלק במאבק בתופעות השחיתות המסוכנות.

עמיעד טאוב, יליד 1977, נשוי ואב לשלושה בעל תואר שני במנהל ציבורי מאוני' בר אילן וקצין (במיל.) הינו איש תקשורת ועיתונאי. טאוב ניהל קמפיינים בבחירות לכנסת ולרשויות המקומיות ושימש כיועץ אסטרטגי ותקשורתי לחברי כנסת וארגונים ציבוריים. כיום מנהל טאוב את חברת הייעוץ ''עט תקשורת'', ומשמש כעורך רשת דתילי וכפובליציסט באתר ערוץ 10 ובעיתון ''מצב הרוח''.בעבר שימש כיו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן, כסיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית וכעיתונאי ב"ידיעות אחרונות".


לפרטים נוספים ולרכישה בקרו באתר הספר מזימה.